01 desember 2011

Desember er her

Nå er det desember og snart jul!! Gleder meg masse. Men snø vil vi ikke ha. Det bare trøbler til husbygginga, så temperaturen ute kan gjerne holde seg en liten stund til.

Var en tur på byggeplassen i dag, og tok en prat med byggelederen. Byggeprosjektet skrider frem, og det ser ut til å bli tett tak til jul som planlagt. Fikk overlevert nøkkel slik at vi får kommet inn i huset og tittet også, ettersom veggene er tettet igjen. Er jo sjelden vi har mulighet til å stikke innom på dagen når snekkerne jobber.

Skal prøve å ta noen bilder innvendig i helgen, i dag tidlig var det altfor mørkt til å få bra bilder.

2 kommentarer:

Villa Fagerbakken sa...

Hei!
Snø vil vi ikke ha her heller...selv om de små gjerne skulle sett at vi fikk litt..
Her på vestlandet sliter vi med vind og regn, men jeg tror det skal bli bedre i morgen: )
Gulvet dere har valgt ser helt nydelig ut: )
Hadde også et kort møte med byggeleder idag, og det ser ut til at vi også skal få tett hus til jul..så langt da.. Vi får vel se: )

Gleder meg til å se bilder i morgen!

Iris

My home is my Castle sa...

Så koselig at du har lagt deg til som følger av bloggen min :))

Flott blogg du har og her kommer jeg tlbake. Blir spennene å følge med videre på huset ditt :)

Klem,Kari